erwtiseis gia tin asfaleia tou autokinitou sas

6 Ερωτήσεις που δεν πρέπει να κάνετε στην εταιρεία ασφάλισης του αυτοκινήτου σας

6 Ερωτήσεις που δεν πρέπει να κάνετε στην εταιρεία ασφάλισης του αυτοκινήτου σας

Η ενασχόληση και η αναζήτηση της ιδανικής ασφάλειας αυτοκινήτου μπορεί να αποδειχτεί αρκετά περίπλοκη για τους περισσότερους ιδιοκτήτες οχημάτων. Πολλοί άνθρωποι τείνουν να ξεχνούν ότι και οι ασφαλιστικές είναι επιχειρήσεις και πρέπει και αυτές να έχουν κέρδος άρα οφείλουν να εξοικονομούν χρήματα όποτε μπορούν.

Για αυτό το λόγο η κάθε  εταιρεία μπορεί να παρερμηνεύσει τα λεγόμενα σας και να σας υπερχρεώσει.

Δείτε παρακάτω 6 ερωτήσεις που δεν θα έπρεπε να κάνετε στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή πριν ασφαλίσετε το όχημα σας.

 

Ερωτήσεις σχετικές με ατυχήματα

Αφού συμβεί κάποιο τροχαίο ατύχημα είναι εύκολο να παρασυρθείτε και να πείτε πράγματα που μελλοντικά θα τα μετανιώσετε. Φυσικά η υποχρέωση της ασφαλιστικής είναι να πάρει από εσάς όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί, ιδιαίτερα σε μια τέτοια περίπτωση. Αν δεν είστε επιφυλακτικοί και δεν προσέξετε τα λεγόμενα σας ίσως να αυξήσετε άθελα σας τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου σας.

Εάν δεν γνωρίζετε με ακρίβεια την ταχύτητα με την οποία οδηγούσατε ή τι απόσταση είχατε από το προπορευόμενο όχημα τότε απλώς πείτε ότι ήταν μια ασφαλής ταχύτητα και απόσταση αλλά δεν μπορείτε να είστε σίγουροι για κάτι περισσότερο. Επίσης ποτέ μην λέτε ότι δεν γνωρίζετε. Δείχνει ότι ίσως να είσαστε απρόσεχτοι κατά την οδήγηση.

 

Τραυματισμοί

Μετά από κάποιο ατύχημα είναι απαραίτητο να ελέγξετε την κατάσταση της υγείας σας. Μην πείτε στην ασφαλιστική σας ότι είστε απολύτως υγιείς πριν κάνετε το απαραίτητο Checkup. Κάποιος τραυματισμός μετά από ατύχημα συνήθως θα επηρεάσει τον μυϊκό ιστό σας και ο πόνος δεν θα εκδηλωθεί μέχρι την επόμενη μέρα. Πείτε στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σας, ότι έχετε ξεκινήσει τον ιατρικό έλεγχο.

 

Οι οδηγοί του οχήματος

Εάν χρησιμοποιεί το όχημα σας και άλλος οδηγός που δεν είναι εξίσου έμπειρος με εσάς, καλό είναι να είστε προσεκτικοί όταν απαντάτε σε ερωτήσεις που θέτει η ασφαλιστική εταιρεία του οχήματος σας.

Εάν το παιδί σας που μόλις έχει πάρει δίπλωμα χρησιμοποιεί τα όχημα σας περιστασιακά τα Σαββατοκύριακα, κάθε απάντηση σας θα μπορούσε να παρερμηνευθεί. Αν αναφέρετε ότι χρησιμοποιεί το αμάξι σας τα Σαββατοκύριακα, θα σημειώσουν «τακτική χρήση» και θα ακυρωθεί η κάλυψη ατυχημάτων.

Μια καλύτερη απάντηση που μπορείτε να δώσετε ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο σας άλλος οδηγός σπάνια ή μια φορά τον μήνα.

Φυσικά μην ξεχνάτε ότι τα  ασφάλιστρα θα είναι σίγουρα αυξημένα για όλους τους νέους οδηγούς, μέχρι να κλείσουν ένα χρόνο από όταν απέκτησαν το δίπλωμα τους.

 

Λακκούβες

Μερικοί άνθρωποι κάνουν το λάθος να διεκδικήσουν αποζημίωση για μια ζημία που έχει στο αυτοκίνητο τους και προκλήθηκε από μια λακκούβα. Αν πείτε στην ασφαλιστική σας ότι πέσατε σε μια λακκούβα είναι σαν να παραδέχεστε ότι έχετε προκαλέσει μια σύγκρουση στο όχημα σας.

Αν πιστεύετε ότι ο λάκκος στον οποίο πέσατε είναι λάθος του δήμου στον οποίο κατοικείτε τότε θα πρέπει να ζητήσετε αποζημίωση από την πολιτεία απευθείας.

 

Βλάβες

Ποτέ μην πείτε ότι το όχημα σας δεν έχει υποστεί καμία ζημιά αν δεν το ελέγξει πρώτα κάποιος μηχανικός. Το αυτοκίνητο μπορεί να έχει κάποια βλάβη κάτω από το πλαίσιο και άρα δεν είναι ορατή. Αν δεν εξετάσει το όχημα σας κάποιος ειδικός δεν μπορείτε να είστε σίγουροι για την κατάσταση του.

 

Αναμονή για απάντηση

Ποτέ μην πείτε ότι γενικά περιμένετε κάποια απάντηση από τον εκπρόσωπο της ασφαλιστικής. Αντ’ αυτού πείτε ότι περιμένετε κάποια απάντηση την επόμενη ημέρα ή ότι θα τους καλέσετε εσείς. Έπειτα φυσικά κάντε την κλήση όποτε είπατε ότι θα την πραγματοποιήσετε.

Αν το αφήσετε στη δική τους κρίση είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να περιμένετε αρκετά μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Ένα τηλεφώνημα πάντα υπενθυμίζει την περίπτωση σας και άρα θα διεκπεραιωθεί το συντομότερο δυνατό.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *